Marché de Noël 2019

[In English below]

Samedi 7 décembre 2019, le BDA a organisé le Marché de Noël du campus de Qingpu.

Beaucoup de stands et beaucoup de visiteurs lors de cet après-midi très convivial !

Outre les stands de coloriages et les vendeurs de bijoux, de photographies, d’accessoires décoratifs, etc., c’est la présence du Père Noël qui a réjoui les petits et les grands !

Une nouvelle preuve que la communauté du Lycée français de Shanghai – composée de nombreuses nationalités (le LFS comprend 47 nationalités différentes) et de personnalités venant de divers horizons – s’implique et fédère lors de ces évènements tant attendus par tous.

On Saturday, the 7th of December, the BDA organised the Qingpu campus Christmas market.

Many visitors and stands were there to gather together !

Colouring activities but also stalls of jewels, pictures, fashion accessories, etc. were occupying the outside playground – not to forget Santa tha came especially to celebrate with young and « old » kids !

Another proof that Shanghai French School community – made up of many nationalities (LFS includes 47 different nationalities) and personalities coming from different backgrounds – gets involved and unites in this very eagerly awaited events.